Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Zapoznaj się, zanim przyjedziesz.

Bezpieczeństwo w hotelu

Dbając o bezpieczeństwo i komfort pobytu naszych Klientów w Hotelu**** Pałac Czarny Las wprowadziliśmy odpowiednie procedury zgodnie z wytycznymi i rozporządzeniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia. W związku z powyższym przedstawiamy Państwu naszą politykę bezpieczeństwa.

Przestrzeń recepcyjna i ogólna:

  1. Naszym Gościom mierzymy bezdotykowo temperaturę przy zameldowaniu w Hotelu. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek z objawów choroby COVID-19 pracownik recepcji ma prawo do odmowy zakwaterowania i wszczęcia procedury zapobiegawczej.
  2. W recepcji prosimy naszych Gości o wypełnienie Oświadczenia na temat zdrowia. Jednocześnie informujemy, iż nie podpisanie w/w Oświadczenia zdrowia, upoważnia nas do odmowy zakwaterowania.
  3. Na stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość.
  4. Informujemy, że zrezygnowaliśmy z opłat gotówkowych.
  5. Zachęcamy do zachowania przepisowych odległości między gośćmi i pracownikami hotelu, w restauracji, recepcji i pomieszczeniach ogólnodostępnych.
  6. Przypominamy naszych Gościom o obowiązku noszenia maseczek w miejscach ogólnodostępnych. Informujemy o możliwości ich zakupienia w recepcji hotelu.
  7. Dla bezpieczeństwa Gości wprowadzono zalecenie poruszania się windą przez maksymalnie 1-2 osoby przy zachowaniu bezpiecznej odległości (nie dotyczy osób stanowiących jedno gospodarstwo domowe i wspólnie zakwaterowanych).
  8. Cały nasz personel pracuje w maseczkach oraz jednorazowych rękawiczkach ochronnych. Bieżące dezynfekowanie wykonujemy nie rzadziej, niż co godzinę. Objęte są nim między innymi: toalety ogólne, winda, blat recepcyjny (po każdym gościu), klamki, poręcze, uchwyty, klawiatury komputerów. Regularnie dezynfekujemy powierzchnie ogólnodostępne oraz wietrzymy pomieszczenia.
  9. Dla Państwa wygody i komfortu udostępniliśmy środki dezynfekcyjne rozlokowane przy wejściach na teren obiektu, obszarze recepcji, przy wejściu do wind, punktów gastronomicznych oraz przy wyjściu z toalet.
  10. Każdy z naszych pracowników przeszedł wewnętrzne szkolenie, a wszyscy kierownicy znają procedurę w przypadku zgłoszenia przez Gościa objawów związanych z Covid-19.
  11. Nasi Pracownicy i Pracownicy naszych Kooperantów są dopuszczani do czynności zawodowych tylko i wyłącznie wtedy, kiedy ich temperatura nie przekracza 38 st. C oraz nie wykazują innych objawów występujących przy Covid-19.

Sale konferencyjne:

  1. Mamy możliwość użytkowania sal konferencyjnych na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa.
  2. Sale są regularnie wietrzone w celu zachowania odpowiedniej cyrkulacji powietrza.
  3. Posiadamy w ofercie 2 sale oraz możliwość zorganizowania mniejszego spotkania w 4 salach kameralnych do wyboru.
  4. Sprzęt użytkowany w salach jest dezynfekowany na bieżąco przed i po każdym użyciu między innymi stoły, krzesła, piloty, tablice, markery.
  5. W każdej sali jest umieszczony dozownik z płynem dezynfekującym dla użytkowników sali.

Pokoje hotelowe:

  1. Pokoje hotelowe dla naszych Gości przygotowujemy zgodnie z zaleceniami GIS i MZ.
  2. W pokojach dezynfekcji podlegają min. strefa higieniczno-sanitarna (toaleta ze wszystkimi sprzętami i armaturą), elementy narażone na częsty dotyk jak włączniki, piloty, powierzchnie płaskie jak blaty, stoły i krzesła oraz klamki. Każdy pokój jest też gruntownie wietrzony. Po sprzątaniu pomieszczenia dodatkowo podlegają dezynfekcji elektrostatycznej.
  3. Pościel i ręczniki prane są w temp. min 60º C i dostarczane w reżimie sanitarnym.
  4. Pracownicy obsługi wyposażeni są w niezbędne środki ochrony osobistej wymieniane przy każdym pokoju lub częściej wg potrzeb.
  5. Pokój po dezynfekcji i sprzątaniu jest udostępniany po 24 godzinach od wymeldowania poprzednich gości.
  6. Sprzątanie pokoju odbywać się będzie tylko na życzenie klienta wg cennika obowiązującego w Hotelu.
  7. Klucze są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości.

Restauracja:

  1. Nasza restauracja funkcjonuje zgodnie z zaleceniami GIS i MZ.
  2. Zapewniliśmy naszym klientom wymaganą przestrzeń zgodnie z aktualnymi przepisami.
  3. Nasi pracownicy są odpowiednio przeszkoleni w zakresie obsługi klienta tj. kontrola kolejki, doprowadzenie Gości do stolika.
  4. Udostępniliśmy dodatkowe dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dla gości w obszarze sali konsumpcyjnej oraz przy wyjściu z toalet.
  5. Prosimy naszych Gości o obowiązkową dezynfekcję rąk przy wejściu na teren restauracji.
  1. Noszenie osłon ust, nosa oraz rękawiczek w przypadku Gości Restauracji zajmujących miejsca siedzące w trakcie konsumpcji nie jest wymagane.
  2. Wdrożona została każdorazowa dezynfekcja stolika po zakończeniu obsługi Gości przy danym stoliku. Po zakończonej dezynfekcji stolik oznaczany jest napisem: „zdezynfekowano”.
  3. Regularnie dezynfekujemy powierzchnie ogólne jak klamki, blaty, włączniki itp.
  4. Posiłki serwujemy bezpośrednio do stolika.

Wesela, imprezy i spotkania okolicznościowe:

  1. Mamy możliwość organizacji wesel i imprez okolicznościowych na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa.
  2. Informujemy, że w imprezie nie mogą brać udziału osoby chore na COVID-19, zakażone SARS-CoV-2, przebywające w kwarantannie, izolacji.
  3. Staramy się tak zorganizować przyjęcie, aby przy stoliku siedziały razem osoby z tej samej rodziny lub z jednego gospodarstwa domowego.
  4. Zapewniamy płyn dezynfekcyjny w sali jadalnianej i przy toaletach.
  5. Zapewniamy Państwu bezpieczeństwo przy obsłudze imprezy, dostosowując liczbę kelnerów do liczby gości. Dany stół obsługiwany jest przez tego samego kelnera lub przez ten sam zespół kelnerski.

Strefa relaksu:

  1. Informujemy, że jest możliwość korzystania przez gości z sauny hotelowej w ograniczony sposób zgodny z wytycznymi GIS i MZ.
  2. Przyjmowanie klientów w pomieszczeniach masażu następuje wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty.
  3. Nasi pracownicy są odpowiednio przeszkoleni w zakresie obsługi klienta.
  4. Każdorazowo po każdym kliencie dezynfekujemy wszystkie powierzchnie kontaktowe i urządzenia do masażu.
  5. Udostępniliśmy dodatkowe dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dla gości w obszarze sali masażu.
  6. Informujemy o obowiązku noszenia maseczki w salonie (nie dotyczy zabiegów w obrębie głowy i twarzy) oraz zakazie używania telefonów komórkowych i rzeczy wielokrotnego użytku w obrębie salonu.
  7. Korzystanie z zabiegów możliwe jest bez osób towarzyszących (nie dot. osób nieletnich i niepełnosprawnych).

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 34 357 30 78 lub mailowo pod adres: recepcja@czarnylas.com.pl

 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij